Det siste halve året har vi i Wilsgård Fiskeoppdrett AS arbeidet med å utvikle vår nye visuelle profil og webløsning, sammen med vår samarbeidspartner Magy Media.
I denne prosessen var det veldig naturlig å søke til våre røtter. Vi er stolte av å være fra Torsken. Vi er også stolt over at vi har beholdt eierskapet til vår virksomhet, slik at vi har kunne vært med å forme lokalsamfunnet rundt oss. Selskapet ble etablert Vidkun og Fridtjof Wilsgård i 1983.
Dette er vårt DNA. I dag er Wilsgård Fiskeoppdrett AS et moderne akvakultur-selskap som jobber innenfor flere retninger, men kjernevirksomheten er – og har alltid vært – laks.
Disse tingene ønsket vi å formidle gjennom vår nye visuelle identitet. Etter hvert i prosessen kalte vi prosjektet «prikken over A-en». Den oransje ringen over A-en gjenspeiler vår identitet. Den representerer Torsken, Norge, laks og bærekraft.